marți, 9 mai 2017

MI-E DOR DE CEVA.....- de Larysa



MI-E DOR DE CEVA....

de Larysa


Mi-e dor de-mi plouă cerurile-n suflet
 Mi-e dor de un ceva fără sfârşit
 Ce, să-mi usuce lacrima c-un zâmbet
 Iubirea să nu mai moară subit

 Mi-e dor de toamne fără nori de gânduri
 Fără de flori şi iarbă-n câmpuri, stinse
 Ca, toate cele patru anotimpuri
 Să le primesc cu braţele deschise

 Că-n primăveri înmugureşte viaţa
 Dragostea prinsă-ncepe să răsară
Apoi soarele-aprinde iar speranţa
 Ce ne topeşte în focoasa vară

 Şi e plăcut să-ţi simţi arzând trăirea
 Atât e de plăcut, că înfloreşti !
 E poate raiul sau chiar fericirea
 Primind doar dragoste când dăruieşti

 Îţi dai inima pe nimic...pe-o rază
Ce-n nori poate pieri dar nici că-ţi pasă
Când fiinţa ta de ea se-nseninează
Chiar umbra morţii pare luminoasă

Nu mai gândeşti că-ţi va pleca iubirea
 Acea iubire ce se scaldă-n soare
 Că toamna-n simţuri aducând răcirea
 Migrează ca şi păsări călătoare

Şi of...iarăşi mă-ntunecă suspinul
 Că-i frig şi ceaţă şi eu vreau să zbor...
 Toamna cu brumă mi-a-ngheţat destinul
 Iar mie, de ceva aprins mi-e dor !
http://www.liveinternet.ru/users/yaqut/