marți, 3 februarie 2015

ASTĂZI de Aura Constantin

 


ASTĂZI

de  Aura  Constantin


Mi-am făcut amintirile bagaj,

Am căutat o insulă și le-am ascuns acolo,


Crezând că voi ucide groaza de a-mi aminti mereu

De acel rebel surâs, ajuns cu greu


La rang umil de cavaler al sufletului meu.





Astăzi m-ascund pe insula de amintiri


Și-mi este tare greu să mă întorc


O să îmi mai fie greu


Să trec pe lângă surâsul tău.





Astăzi mă bântuie mâhniri trecătoare,


În timp ce ieri pentru mine


Infloreau trandafirii roșii


Ai unei iubiri hrănite cu iluzii amare.





Să renunți la o dragoste mare


Doar din disperare,


Să-ți fie imposibil de frică


Să trăiești pentru o dragoste mare,


Să câștigi și să pierzi într-o clipă

Fără să încerci să oprești timpul în loc.





S-o iei de la capăt,


Eternul: din nou


Astăzi mi-e greu să mai trec


Pe lângă surâsul tău,


Dar ieri îmi era de nesuportat


Chiar și gândul că voi trece

Pe lângă surâsul tău.





Am alungat demoni ce-mi dădeau târcoale,


Și voi ucide acele mâhniri trecătoare


Ce mă mai supără încă în zilele de astăzi.


De voi mai greși mă voi transforma în păcat


Și voi bate la ușa domniei tale,


Surprinsă să văd ca mă așteptai





Astăzi voi trăi cu nerăbdare

Amintiri ce rămân nemuritoare