miercuri, 18 ianuarie 2012

VĂ MULȚUMESC ROMÂNII MEI DRAGI !





Am hotărât ca pe blogurile mele să nu vorbesc, mai exact să nu trăncănesc despre nimicurile zilnice - pentru asta, fac o pauză de câteva minute, la o cafea cu prietenii.

Hotărâsem doar să vă arăt câteva lucruri mai deosebite și care m-au impresionat.

Ei bine, zilele acestea am simțit că am renăscut - aproape de sentimentele de la revoluția din 1989.

Nu sunt în Piața Universității decât cu sufletul - trăiesc precum Ovidiu la Tomis - într-un loc unde nu mă adaptez nicicum, într-un loc unde nu s-ar întâmpla aproape nimic dacă ....n-ar fi a noatră ”coană Zoițica” et. comp. - și nu este glumă.

N-am să ofensez frumusețea sentimentelor și splendoarea acestui suflet românesc în toată superbia lui....cu o poveste mizeră de târg provincial.

Citeam diferitele lozinci - ce inventiv, ce inteligent este Românul !

Și eu, ca și voi, sunt într-un impas și mă refugiez de regulă, între paginile cărților dar acum am ridicat ochii și m-am regăsit în voi, în cuvintele voastre și sunt fericită : începusem să cred că v-ați resemnat (și resemnarea este mai nocivă decât disperarea). Ce mult mi-aș fi dorit să fiu acolo cu voi !


Vă mulțumesc din suflet că sunteți așa și nu altfel ! Vă mulțumesc că îndurați frigul, oboseala și ”prietenia” jandarmilor. Eu plâng și vă mulțumesc.

Plâng....




Сердечки ко дню Святого Валентина






Сердечки ко дню Святого Валентина





Сердечки ко дню Святого Валентина





Сердечки ко дню Святого Валентина




Сердечки ко дню Святого Валентина




Сердечки ко дню Святого Валентина





Сердечки ко дню Святого Валентина





Сердечки ко дню Святого Валентина





România este vie !




Сердечки ко дню Святого Валентина