vineri, 20 ianuarie 2012

CITATE DE KHALIL GIBRAN










Frumusețea nu constă în aparență. Frumusețea este o lumină ce se află în suflet.











Am învățat tăcerea de la vorbăreți, toleranța de la cei intoleranți și bunătatea de la cei răi. Nu voi fi nerecunoscător acestor ”învățători”.







Eu sunt ignorant în fața adevărului absolut. Dar sunt smerit în ignoranta mea şi în aceasta constă onoarea şi răsplata mea.



Nu uita
că pentru pământ este o  încântare
să - ți simtă picioarele goale
şi pentru vânt
să se joace cu parul tau lung.






Încrede-te în vise, căci în ele este ascunsă poarta spre eternitate.



Ei mă consideră nebun pentru că nu-mi vând zilele pentru aurul lor și eu îi consider nebuni pentru că-și închipuie că zilele mele au un preț.




Copacii sunt poezii scrie pe pământ de cer, care căzute jos, s-au transformat în hârtie, ca noi să putem să ne scriem pe ele, golul din noi.



Când eşti trist privește în inima ta, şi vei vedea că, lacrimile de astăzi au fost , în trecut, o plăcere a ta - nu regreta.




Aspectul  lucrurilor se schimbă în funcţie de emoţii; şi astfel ceea ce vedem a fi magic și frumos în ele este de fapt, magia și frumusețea din sufletele noastre.